تلفن شرکت : ۰۲۱۶۶۷۹۳۹۰۲ _ 02166780128

شنبه تا پنج شنبه

آدرس : تهران کیلومتر 4 جاده قدیم کرج بزرگراه فتح

مرکز تجارت استیل ایران

دیجی استیلا

اتصالات جوشی لب به لب

اتصال با جوشکاری لب به لب

یکی از معروف ترین روش های جوشکاری، اتصال با جوشکاری لب به لب است. این نوع روش می تواند باعث اتصال دو تکه لوله یا یک اتصال و لوله شود. متخصصان با داشتن مهارت و تجربه های لازم بهترین گزینه برای انجام این کار هستند بنابراین خودتان بدون تجربه آن را انجام ندهید. در این مقاله به بررسی بیشتر اتصالات جوشی لب به لب خواهیم پرداخت. پس تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

جوش لب به لب لوله چیست؟

همانطور که پیش تر اشاره کردیم جوش لب به لب یکی از پرکاربرد ترین روش های اتصال در سیستم های لوله کشی و صنعتی است. از مهم ترین کاربردهای این نوع اتصال میتوانیم به تاسیسات زیرساختی در صنایع گوناگون و مجتمع ها اشاره کنیم.

مطالعه بیشتر: مزایای استیل در دکوراسیون

مزایای جوش لب به لب

از مهم ترین مزایای این نوع اتصالات عدم احتمال نشتی در سیستم های لوله کشی، ایجاد یکپارچگی در ساختار فلزی شبکه لوله و اتصال، عدم ایجاد اختشاش در جریان سیال و کاهش میزان خوردگی و فرسایش است.

چگونه می توانیم لوله ها را برای جوشکاری لب به لب آماده کنیم؟

انجام این کار فقط توسط متخصصان خبره صورت می گیرد. تکنسین جوشکاری با کنارهم قرار دادن دو  قطعه اتصال یا لوله، جوشکاری را در امتداد آن ها آغاز می کند. نکته قابل توجه این است که لوله باید در دو طرف درز جوش در یک راستا قرار بگیرند یا به عبارتی دیگر لوله ها نباید همپوشانی داشته باشند.

مطالعه بیشتر: نکات خرید ورق استیل

کلام پایانی

امروزه اتصالات جوشی لب به لب به عنوان یکی از رایج ترین روش های جوشکاری شناخته می شود. بهتر است برای انجام این کار از متخصصین و کارشناسان با تجربه و با مهارت در این زمینه کمک بگبرید. مجموعه دیجی استیلا می تواند همراه همیشگی شما در صنعت فولاد و جوشکاری آن باشد.

فروشگاه اینترنتی دیجی استیلا

برای مشاهده محصولات اینجا کلیک کنید.

جوشکاری_لب_به_لب_چیست؟/اتصال_جوش_لب_به_لب_چیست؟/کاربرد_اتصالات_جوشی_لب_به_لب/اتصالات_جوشی_لب_به_لب_چیست؟/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما

تلفن شرکت :

66793902 – 021

66780128 _ 021


ساعت کاری : شنبه تا پنج شنبه

آدرس

تهران – کیلومتر 4 جاده قدیم کرج بزرگراه فتح – مرکز تجارت استیل ایران

×