1.مشاوره خرید آنلاین یا تلفنی

2.ثبت سفارش

3.صدور پیش فاکتور

4.پرداخت وجه

5.ارسال بار

۱_مشاوره خرید:

مشاوره خرید برای شما عزیزان را به دو روش آنلاین و تلفنی فراهم کردیم.با مراجعه به پیج اینستاگرام دیجی استیلا میتوانید سوالات خود را در دایرکت بپرسید. یا با تماس بگیرید تا کارشناسان فروش دیجی استیلا که اطلاعات کاملی از بازار مقاطع و اتصالات استیل و کاربردهای آنها دارند، شما را در تصمیم گیری و خرید راهنمایی کنند.

۲_ثبت سفارش:

بعد از مشخص شدن اقلام مورد نیاز، می‌توانید سفارش خود را ثبت کنید. در بخش محصولات سایت سعی کردیم تا اطلاعات کاملی در اختیار مشتریان قرار دهیم تا در انتخاب گزینه مناسب به مشکل بر نخورید.

۳_صدور پیش فاکتور:

بلافاصله پس از ثبت سفارش تلفنی یا آنلاین، کارشناسان دیجی استیلا ضمن بررسی موجودی اقلام، پیش فاکتور را در اسرع وقت تنظیم می کنند و برای شما ارسال می‌نمایند. پس از بررسی و تأیید پیش فاکتور توسط مشتری، مراحل بعدی خرید پیگیری می‌شوند.

۴_پرداخت وجه:

پس از تأیید پیش فاکتور، پرداخت مبلغ مطابق با شرایط مورد توافق توسط مشتری صورت می‌گیرد. روش پرداخت متناسب با حجم خرید و سوابق مشتری، به صورت نقدی یا چک و اقساط قابل انجام است.

۵_ارسال بار:

تویل بار به دو صورت امکان پذیر است. شما می توانید با مراجعه به انبار سفارشتان را تحویل بگیرید.یا در صورت تمایل میتوانیم قطعات استیل را برای شما ارسال کنیم.قبل از خروج محموله از انبار وزن نهایی محموله با باسکول محاسبه و در فاکتور نهایی درج می‌شود.

دیجی استیلا در تمامی مراحل خرید، همراه و پشتیبان شماست‌.رضایت شما، اعتبار ماست.